den här rapporten kommer att bli tråkig, men det är inte mitt fel...

...Det är min ledares fel, hon gav mig tystnadsplikt. Så jag ska skriva om typ vad vi gjorde och typ mina tankar om detta. Haha. Först av allt pladdrade jag con några personas och sen åt vi pyttipanna. Den var ej god. Sen blev det lekar :) vi lekte lekar med konstiga namn ("hej, du är en brödrost!") och sen maffia("HAN DÄR ÄR MISSTÄNKT; TITTA PÅ MÖSSAN!"). Nu bröt jag mot tystnadsplikten, det där var faktiskt sista gången. Jag looovar. Sen hade vi andakt och sen spelade vi spel och annat tråkigt. Sen sov vi. På lördagen gjorde vi himskans mycket. Först var det typ andakt och frukost och skit. Så då såg vi fucking åmol och det var en superbt bra film. Den handlade om viktiga saker, tycker jag. Sen så diskuterade vi den och det var tråkigt. Sen lunch och sen gick vi ut till havet. Där blåste det psykat hårt och vi lekte dryga lekar. De trampade sönder vår sandsköldpadda..eller om det var en sjöjungfru..jag vet inte riktigt. Men vi vann och fick resten av mariekexpaketet (vi hade använt det tidigare i en annan dryg lek). Vi gick tillbaka och åt eftermiddagsfika (tre bullar!) och spelade tråååkspeeeel. Sen pratade vi om roller och vem man egentligen är. Sen typ åt vi middag och sen pratade vi om tjejer och killar och annat kuligt. Får dock inte skriva om något som sades, vilket är så in i helvete frustrerande! Sen sjöng vi singstar och sen bad och sov. Fast vissa dygnade, som till exempel systra mi. Hon sover nu. Tror jag. Sen idag så lekte vi lekar och typ åkte hem. Sen kom vi hem, åt äppelpaj och Sara fick en koffeinkick. -Sara, lugna ned dig! -Jag är lika lugn som en pannkaka i stekgärnet när jag blivit bränd på ena sidan. Hmm. Äsch, nu ska jag sluta pladdra. för någon minut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0