don´t worry be happy

Idag fick jag höra av min driver att jag är en väldigt positiv människa och att jag tydligen har hjälpt honom mycket. Hmm, man vet ju inte. Sen började dagen with so som det var skriftligt på. Men det gick helt ok, kände jag, men man vet inte. Sen hemkunskap då vi gjorde nyttig (usch) äppelkaka och hemgjord vaniljsås som jag rörde ihop. Sen lunch där det var äckligt. Sen matte då vi räknade och jag ligger i fas med planeringen, fasinating. Sen biologi och jag fick g!!!!!! Jag fick g, 8 poäng över g!!!! Jag är bäst, jag vet. Sen engelska då vi diskussed. Dialog mellan mig och Bernard. "if kids wanna play the piano, then let them! and if they wanna dance too.." "then they are gay!". "Yeah but gay people are also allowed to live!" "No. I hate gay people!I don´t like when boys look at me!" "You know Bernard, no gayboy would look at you." well hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sharon

SV: Nej.

2008-10-10 @ 06:17:03
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: anda/psykopat

Haha fan vad bra att det går bra för dig i skolan...

inte lika bra för mig iaf

2008-10-10 @ 20:35:48
URL: http://blindstyyre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0