en morgon i det blå

Så idag är det torsdag. Jag ska ha mycket lääääääxxxxxxxor tills idag, men jag klarar mig. Imorgon är det friday och det är sorgligt för då ska jag dra på läger. Men nu har jag 300 kronor på min phone så jag kan ringa alla små söta tjejer och flummungar om jag blir uttråkad. And I will! Men idag ska jag klippa mig hos Anita och det blir bra. Fast jag är tråkig och ska klippa om samma gamla frisyr. Den har redan blivit gammal! Inte färga om eller något, för jag är ju inte en sånn som färgar håret, hahaha. Och vilken färg ska jag ha liksom! Sara och mamma vill att jag ska färga önonfransarna, de konstiga sakerna, men jag låter bli. Det känns som om jag hade skrivit allt det där någonannanstans. Usch, nu slutar vi, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0