the third friday final (nej vad fan nu skriver jag på svenska och fuck you eloquence)

Jo, detta var då alltså abba som hjälde. Det tycker jag var ett himskans högmodigt tema. Jag menar, hur kan de göra om abbalåtar? fast några lyckades faktiskt helt hyvsat. Lolo åkte ut (och det tänker jag inte kommentera för det är jag för lat för så om ni undrar vad jag tyckte så..kan jag ju säga det..det suuuuuuuuuuuuuuuuuger) och därför skulle det ju vara bra om hon började sjunga. men, hoppsan, det gjorde hon ju. Hon sjöng sos och jag gillade det verkligen. Hon har en liksom, glidande röst och det är så lugnt liksom. Äsch det där fattade inte jag riktigt men skitsamma vem bryr sig. Hon gjorde om låten en aning, men det gjorde det samma ansåg jag. Det anser jag förresten fortfarande. Sen så kom en annan lite "originell" unge, Lars. Damn you Lars! Du är en sorglig sate och du vet om det också va? Du verkar inte ens ha fattat att du är med i idol och du förtjänar inte din plats! Du sjunger som en babis (moooneyyyyy mounnii) och du kan för satan inte sjunga alls. Nu nämnde jag satan och det förtjänade du inte heller! Hmm, jag har aggrisioner. Well sen kom någon annan flumunge, vem var det? Var det alise monne? det var det nog och alice stavas det. Äntligen hör man lite djup i hennes lilla röst och det var fint och kraftfullt! "lay all your votes on me" får högsta möjliga poäng av mig! Moha. Sen så vare robin E och han rockade som han skall. Jag blev riktigt imponerad av hans röst i skriken som baggen också blev, me gillar baggen. han är cool. Iaf så rockade robin the whole plase, vilken plase det nu är, var är dem? anyway. Sen var det Anna och jag gillade givetvis hennes stil, det gjorde väl alla? Fast ibland låter hon är på låtsas. Hennes röst är så konstig! :s men vem orkar klaga mer. För nu var det ju lille söte Kevin som sjöng sin sång. Han är världens flummigaste filur! Han wailade riktigt coolt och sånt. Sen var det en annan robin, vänta nu, finns det två? Det var som satan, eller naj, som tusan var det säger vi. Han sjöng tråkigt, min första version av den här låten var på musikalen och den har ju massa power men den här var dryyyyg. Tråkighet. Sen var det en liten kille, som egentligen inte är någon kille. Ni förstår, denna sak som ni känner under namnet Johan Palm är egentligen ingen kille. han är en liten flicka, men han vet inte om det. Han kraxar och flummar och dryger sig. men han är ganska komisk. "abba är som schlager, fast bra" "ja, om man vänder på abba, då blir det ett annat ord". Haha. Sen avslutade vi med sepide, som är en grym jäkel på att sjunga. Hon har en röst som får en att dö, men idag (well, i fredags) var hon lite skrikig och falsk. Äsch, hejdå era satungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0