varför..

Imorgon har jag biologiprov. Jag ligger 8 sidor back i matten. På fredag har vi musikuppspelning. Varför varför varför går inget av det här bra? Varför är det just mitt liv som fuckar sig? Jag kan inte mer nu. Jag kan liksom inte jobba mer, göra mer. Inte ens att inte göra något känns kul. Inte ens att blogga känns meningsfullt. Inte ens att andas. Jag hatar allting visste ni det? Jag kan inte plugga mer till nåt för nu är jag så trött och strässad att jag inte förstår någonting. Nu fattar jag knappt vem jag är. Och det är så jäääääääävla meningslöst alltihop. Det är så jävla pointless att leva egentligen, man gör ju ingenting. Man vinner ju för fan inget på det! Man bara kämpar och kämpar för ingenting alls! Man bara jobbar och sliter och sen dör man utan att ha blivit belönad för sitt slit. Varför måste man då kämpa? Varför är det ingen annan som känner så här, varför tror jag inte att det finns någon annan som känner så här fast det finns det? Varför går allt åt helvete när den här dagen var så bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0