we cross all the lines we can cross

Vi har nu flummat på skrivarkursen. Malin ville skriva om en harem-väktare som vaktar ett tvillingpar som gillar att ligga med djur (skumt!) och Anja skrev om en bögmördare, som skrev död åt alla heterosexuella på sina knivskaft! Läbbigt. Själv skrev jag om en rymdtaxi med kapten Danny vid ratten. Hmmm, är vi alltid så skumma? Answer is yes. Imorgon är det tisdag och jag orkar inte blogga, not my starkaste sida you know. Vet ni? Jag har inte fått någon daimpaj yet! Och jag har fortfarande ingen aning om vart jag ska bo torsdagsnatten i stockholm. Alla stockholmare, hus efterlyses!j ^^ eller ok, jag har rätt många på kö, haha. Men äsch, hedjå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0