back of kowboy

Ja nu har jag haft två psykotiskt tråkiga days. Igår i skol hade jag matteprov som kändes som det gick åt hell men det kanske det inte gjorde alls. Gjorde inte så mkt i skolan för utom att vi mötte vår nya skolvärd, som Tora beslutade sig för att vi skulle mörda och sedan stycka med en spade. "då kan alla få en del med sig hem". Hon är så frikking scary! Sen well jag kom hem och sen drog jag till skrivarkursen. Vi flummed och läste och skrev jag levde. Vjår uppgift var "vad jag inte gjorde i sommar". hahaha! Jag fick veta igår att niklas(läraren u know) ser ut som en vild professor med hår åt alla håll, av Susanne av alla människor. Odd! Sen idag har jag haft engelsk konversation och grejor. Vi gnäggade om meningslösa saker. Sen hade vi sånggrupp och sjöng är förjävla dålig låt och vi har en förjävla dålig tjej i gruppen. Hon sjunger jassigt men kan inte ta några toner. Hallååå? Nu ska jag gå och äta pannbiff snart efter att nu ha gnäggat franska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0