black symphony

Idag har varit en tråkig tiddag. Tisdag menade jag. Vi började med klassråd och so och sådant boooooooring. Engelska och svenska, boring too. Lunchen var god och spanskan var tråkig. Bilden var intressant och vi gnäggade om en massa shit. Efter matten slutade vi och jag satte mig hemma för att lyssna på black symphony. Jag borde nog inte ha läst Sharons resension först, för jag blev besviken. The other half, the promise och några till var helt fantastiska men det var ändå bara samma låtar. Liksom. Ja okej jag är väldigt kräsen men ändå. Och de pratar holländska! Förstör alltihopa. Men anyway. Tjejen som sjunger i somewhere var läääskig men stämmsången är så bra såå. Jag har nu satt upp två mål för livet. Jag ska se wt och jag ska träffa Sharon den adel. The end. :p

Kommentarer
Postat av: Sharon

Mm, Gijsbergen är bra, fast jag blev lite besviken på henne faktiskt. Hon låter bättre på skiva (har i och för sig bara hört när hon sjunger i Ayreon, men ändå). Men de låter bra ihop de där båda.

Vad tyckte du om Keith? Jag tycker han är skräääp.

2008-09-23 @ 22:16:29
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: RonjaR

vill nog inte ha skivan, men vill ändå ha de. Vill liksom höra mer hur hon låter lhive. fast på holländska, blä.

2008-09-28 @ 14:32:22
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0