dålig mottagning xD

Nu lyssnar jag på dålig mottagning, haha, världens galnastt låt. Nästan. Idag har jag haft trevligt i skolan, det kom en journalist hit. Han: jo, kändisar lever ju inen konstig värld. Oskar: Amerika? Sen satt vi på biologin och babblade och inte handlade det om biologi. Mohammed kallade min ingemar för Göran, den jäveln! Jag knivhögg honom in my mind. Nu lyssnas dårarnas natt ist. Äsch. Idag fick jag tag på Frida! Hon var inte död tydligen. Hon vet ej om hon kommer, men vi får la se! Tänk om alla kommer, det vore ju rätt illa, så många! Fast mor och far är bara "nää, tolv personer är ju lugnt!". Men shit, liksom! De är så snälla. Har ej så mkt att säga förutom att om 25 dagar smäller det! sånn lycka! kan ni inte stanna i en månad? Kan ni inte flytta hit? Då skulle jag ha Sandra, Hannah, Tildah och Onna i min klass eller paralellklass. Mickis och Frida skulle jag ha i sjuan och i nian hade jag Fia, Isabelle och Axel, och någon mer. Och vad glad jag hade varit då. Äsch, ska sluta blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0