den här veckan äger för att..

Imorgon har vi temadag och slutar två. Det är önskevecka i matsalen. Far är i usa så vi får god (lättlagad) mat hemma av mor. Vi har nästan inga läxor den här veckan! Tjejerna kommer snart! Jag har jour som är lätt som satan. På lördag är det kulturnatten och Sara ska vara borta (inte massa flängande runt alltså). Snart är det mat (mycket av detta handlar om mat för jag är hungrig). På torsdag ska jag äta middag med Natta. På söndag ska jag göra något annat ped Natta, förmodligen fika som vanligt. Jag är en glad person denna vecka och om ni vill joina mig i min glädee så ring och gläd er! :D

Kommentarer
Postat av: Tildah

ska bara se om det funkaar

2008-09-16 @ 16:46:34
Postat av: RonjaR

jag vill vara glad! Är på dåligt humör denna vecka.

2008-09-16 @ 16:53:44
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0