Don´t die on me!

Hey bitches och andra filurer, här är Emma som tänker lysa upp eran trista torstag! Torsdagar är nemligen de drygaste dagarna på hela veckan, av någon konstig anledning. Man bara väntar på fredagen, och det gör man även om man inte har en sådan tur som jag har och får träffa några underbara tjejer då. Men Vispen lär jag inte se röken av, för hon verkar leva i tron att hon ska bo i Malmö. Jag undrar bara med vem hon ska bo? Zandy kanske, den dnda jlinda jag känner därifrån. Hmm, himskans intressant, this. Men jaja, ska berätta lite om dag, för jag vet ju hur intresserade ni är. Dagen började med taxiresa med fel chaoför eller hur in hell det stavas! Upprörande så det förslår. Sedan var det så mycket som so då vi gjorde glart vår snyyygiga reklamaffish. Jag fick höra att jag nog hade ätit knark till frukost (what´s worog with flumming?) och jag och Fredrika mobbade Mohammed rätt grovt. Sedan på rasten fick jag veta att min dear hermana hade lyckats vrida knät ur led på idrotten och där sprack ilusionen om att jag har haft en perfekt dag men i alla fall. Så lite smått hysterisk jick jag in på hemkunskapen. Där kokade vi soppa och ägg och grejer. Sen åt vi och jag snackade med Bernard och Olle. Olle: jag dödede en kille igår. Emma: jaså, vad hette han? Bernard(avbryter Olle): Han hette Magnus. Emma: Okej, var det Magnus? Bernard: nej. Synd det, hade ibland gärna sluppit maguus. Anyway sen va det lunch som var kort som satan och sen matte som var för lång. Sen biologi då Magnus kom på att han ville operiea in sin hjära i en maskin. Hmmm. Sen egnelska och sen sluta. Jag kom hem och har pluggat (aldeles för lite) och ja, inget mer. Förvissat mig om att syster lever, det gör hon. Hon gjodre det iaf nyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0