"don´t laugh at me, darling. I´m always serious."

En raggningsreblik jag och Linn kom på åt Sirius. Hade inte ni smält om ni fick det sagt till er med ett litet leende av Sirius Black? Om inte, vad är ni för ena jävla hormonlösa personer? Jag smälte i alla fall när jag kom på det. Som ett helt smörpaket:). blackangel och Satan (givetvis den tredje) slåss om min uppmärksamhet hela tiden känner jag. Varför väljer de alltid samma tjejer, kan man ju fundera på. Sirius vinner ikväll är jag rädd. Jag är så satans hopplös, inser jag när jag sitter och skriver det här. Vissa skriver om killar men jag skriver om bokkaraktärer. Hej patatisk person, neeeej inte jag. Inte alls jag. Men vet ni? Jag är stollt över alltsammans. Jag är trött på att känna mig patetisk, för det är jag egentligen inte alls. Vet ni var felet ligger? Det finns inga killar som är goda nog för mig, för jag äger så mycket! Så jag fick ju hitta på något bättre då eller hur? Och vad är bättre än fantasifigurer? De funkar ju alltid. De är snälla, omtänksamma, vackra och grymt sexiga och allt är inuti mitt huvud. De kan inte "göra slut" med mig, det är rätt trevligt. So what om jag slutar som en kat-lady. jag har ju folk att umgås med i huvudet. Hej, missat att jag är ett hopelosthead?

Kommentarer
Postat av: Sharon

Hey, jag håller med på alla punkter!

2008-09-13 @ 21:56:54
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: RonjaR

JAG SMÄLTE INTE, JAG ÄR HORMONLÖS.

2008-09-16 @ 17:07:13
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0