fotboll är bjebb ju

Nu så skulle idol snart vara slut men nahaj pappa skulle glo på fotboll. Vad är grejen med fotboll? Massa killar som rusar runt efter en smutsig boll som flyger runt och nockar folk. Alla blir ju skadade och sånt också. I alla fall. Idag har vi haft boring i skolan som vanligt, men vi har haft engelsk konversation och det var faktiskt roligt. Vi hade fluuuuuummiga frågor att diskutera, typ: "would you walk naked through a street in Malmö if you got much money?". Glöm det tyckte jag och Tora ungefär. "if you walked in the street and saw a naked woman standing there, would u like that huh?" var min intressanta argumentation. Sen fick vi en flummig text att diskutera. Det var om en man och hans fru som bodde på ena sidan en flod och på andra sidan bodde fruns älskare. En dag sa mannen att han skulle dra till någon stad långt borta och jobba, stanna över natt. Hon vet att om han sticker kommer hon att vara otrogen igen. Hon ber att få följa med men han vägrar. Så han drar och hon går raka vägen över bron för att leka litegrann. Så vid gryningen går hon ut och ser att på andra sidan bron står en galen man med kniv, beredd att mörda henne! Hon blir livrädd och springer in till båthuset och ber båtmannen eller va det heter att ta henne över floden. Men då säger han att han vill ha pengar och lovern vill inte låna ut pengarna. Så hon springer över bron ändå och blir givetvis mördad. Så frågan var: vem är skyldigast här? Det var rätt kul. "she had to cross that bridge, sex is a drug to her!" ungefär. På urdålig engelska dessutom. Well sen har jag ju vaiit på sånggrupp också, vilket var hemskt och jag var nog rätt hemsk själv men sånt är livet. Och imorgon blir en najs dag förutom so-provet som jag kommer fucka up. Efter den blir det hemkunskap och sen lunch. Sen tio min matte och sen åker jag till syncentralen för habbplan. Hoppas det drar ut på tiden så jag kan åka direkt hem, men jag tvivlar på det. Nej nu avrundar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0