fredag

Idag började jag dagen med en halvsträssig morgon och en sunshine-taxikörning. Drivern var hur glad som helst, han bara pladdrade. Och dessutom sa han att helt plötsligt skulle nästa vecka börja med en sång från Emma! Jag bara okeeej, om du säger det så. Så vad ska jag köra för låt till ungarna tycker ni? :). Sedan Sen var det dryyyyyyyyg franska och sen bild som är så flummig så. Bernard skrålade på la dolche vita eller hur det stavas och sånt. Hahai. Vi pratade om konstnärer, vi ska göra en parafras. Väljer mellan japanese bridge av Moné och soft watchis av matis. Kan ej bestämma mig!! Sen efter lunchen var det fyspass som jag faktiskt nästan gjorde fullt ut! Sen engelska då det var synd om en kille i klassen, som vi kallar A. Han brukar kallas emo halvt på skämt. Gunnel: de tre formerna av skära. A: cut cut cut. Alla skrattar. Gunnel: säg, jag skar mig. A(relativt förtvilat): I cut myself. Sedan fick Gunnel veta vad det handlade om och hon tyckte det var rätt kul hon med, faktiskt. Sen musik då jag bråkade med en jävla gitarr och sen svenska då jag diskuterade med Hannes och "Svenn" (hahahahahahahahahahaha). De är helt off. Sen efter skolan var taxin sen och efter shopping med far och syster var jag här home. Har mest chattat och ringt och sånt, och tittat på roliga dobido som jag ägde på. Well, byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0