fredagslycka

Hejsan hoppas lillebröder, här sitter jag och äter mackor i mitt rum. Jag har även godis som Karolina och Elise var så snälliga och köpte till maj. För mina pengar alltså. Vi har idag haft det booooooooooring i skolan också. Vi har gnäggat om en massa saker och jag har sprungit tills jag dog på gympan. I am sooooooo sick of school. Jag hate. Sen bli det idol, mmh, det bli bra. Jag ringa några små muppar. blinnamuppar :) så vi få se. Om de kommer. För vet ni? Det är bara 21 dagar kvar. Tre veckor. Om tre veckor. Om tre veckor! :D

Kommentarer
Postat av: Sharon

Sv: O ja, allvarliga saker det här. Och de där karlarna vet man aldrig riktigt var man har. Hala som ålar, de djävlarna...!

2008-09-05 @ 20:57:39
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: RonjaR

Emma, vet du? Det är bara arton dagar kvar nu.

2008-09-08 @ 15:49:33
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0