gpa och annat

Här sitter jag och Karlstad-bruden och flummar oss i fördärvet. Vi har mobbat Felix Ängström (vet någon vem det är?) och hon har givit mig ett recept på gurksoppa. Man ska ha i vatten, gurka, cola, fanta, salt, peppar, paprika och lök. Visst låter det goooooottttttt? Em, nej. Hmm nu så är det lääääskigt tyst här inne. Vi är tystnadsrädda sa vi. Frida pladdrar på om allt och inget. Hjälp nu börjar hon bli ööööööverflummig här. Detta känns inte alls särskilt bra. Hjäälp, nu ger hon mig recept på gurkfanta. Men jag orkar inte skriva ned det för det är så pointless och jag är så lat. Och det är varmt härinne och jag borde dusha och jag borde vara social med Frida. Stockholmarna är tydligen två h försendae, segt. Bjebb hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0