isblock

Hallå, när blev världen så satans kall egentligen? Jag sitter här och fryser och när fan blev det så? Hej hej det var ju sommar nyss tyckte jag, redan för två veckor sen satt jag och Natta ju i gräset och fikade? Men näääääää nu är det höst och skit. Det lät bra med höst när det var sommar men det blir aldrig höstmysigt i mitt rum tycker jag. Det kanske är för att jag oftast avstår från varm choklad och nästan aldrig tittar på film men ändå alltså. I skolan går varenda djävel omkring och hostar och snörvlar och har ont i halsen. Men what about me? När ska jag få ligga hemma och dö i min säng när alla andra jobbar? Inte ens mens får jag på vardagar i år. Satans jävla helvete. Ja fan det är Satans fel säger vi! Eller nja. Kanske inte då, men vi säger det. Vi slår honom :D eller kanske inte. Men typ bjebb eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0