now it´s up to you

Idag har varit en rätt trevlig dag, I must say. Första lektionen var livskunskap då vi läste en text inför temadagen om alkohol och narkotika imorgon. Den handlade om en riktigt pantad tjej. Hon gick och drack sig full, sen vågade hon inte gå hem utan sov hos en kille och sen blev hon förvånad när han försökte ha sex med henne. Dagens mest naiva person. Sen efter det var det so men den fick vi håltimme på vilket jag gillar himskans mkt. Men näää sen skulle man gå på jour. Där skulle jag kolla länkar i biblioteket men jag orkade inte det så jag stod mest och såg ut i luften. Vi hade matte innan son kommjag på nu, men det var tråkigt. Sen var det lunch och efter that var det french. Vi spelade bingo och jag var the boss i gruppen och sa alla siffrorna. En kille fick trippelbibgo och Sara skrev 22 på sin lapp när vi hade nummer från 1-20. Konstigt att hon inte fick bingo vaa? Well sen var det flummig biologi då vi bara babblade och babblade. Minns inget av babblet. Sen tråååååååkig spanska och sen taxiresa med en konstig kille. "han kommer inte allså, är han en sån där strulkorv?" frågade han mig. Man bara eh, jaa. :) och nu ska jag alldeles strax till the writing för att skriva sönder fingrarna som vanligt. :D

Kommentarer
Postat av: tildah

alltså alla killar är inte såna.. bara föratt man är full betyder det inte att man är som en barbara, och det fattar vissa killar ;)

en del hjälper en till och med..

2008-09-16 @ 15:47:24
Postat av: RonjaR

min dag har varit katastrofal. Ska vi bytA?

2008-09-16 @ 16:58:25
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0