vamos a bailar este tango!

Nu så har jag haft en trevlig liten onsdag. Först hade vi tråkig spanska och idrott som vi fick sluta tidigare på. Sen seenska med vikarie och sedan lunch som var disgusting. So då vi jobbade (produktnamn på läppstift jag ber er!) och och slöjd följde sen. Sen var det engelsk konversation! Vi flummed. Vi pratade om vad som är viktigt i livet. Tove: well friends, family and food. Sofia: food is very important. Emma: yeah, and chocolate! Sen snackade vi om choklad hela tiden. Givetvis var jag tvungen att fylla i med "life is like a box of chocolate, u never know what u´re gonna get!" inför läraren. Hon förstod inte, segt. Sen pratade vi om massa annat, till exempel Toras death note (fråga inte. eller, gör det du.). Sen gick vi och blev hämtade av mormor syster och jag. Vi fick kakor och cola (me love mormor) och satte oss i gräset vid hemmakväll och babblade och ååt. Mmm. Sara var galen och pratade rövarspråk och galnade sig. "jag älskar mormrar". Haha. Sen hade vi sånggrupp och det gick faktiskt braa! Vi sjöng om karmensita och drillade på, vi har kommit på att vi äger och resten suuger. Muaha. Sen åkte vi hem. Mormor: vad går du på? Sara: ehh, choklad? Ni kanske inte fattar men det var awesome. Sen har jag talat till Onja och sådant. Men hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0