Wake me up when september ends

Well idag har det varit en himskans lätt dag. Tränade bussväg med Sb och sen åkte jag till stan med henne. Vi kollade lite hur Lund såg ut, typ, haha. Det är ju bra och veta när man ska visa tjejerna Lund i helgen. Praktiskt liksom. Sen åt vi på mc donalds (hej onyttighet) och diskuterade innan vi åkte buss hem. Kom hem vid halv ett och satt och läste tills jag åkte till skrivarkursen. Där var det riktigt maraton, jag skrev fem dikter! Rätt extremt. Vi flummade och Niklas analyserade too much som alltid och jag fick höra Ellen sjunga vilket var riktigt coolt. Man hörde inte alls att det var hon. Sen hem och läsa bloggar, helveteskap, jag vill också vara på stadsskattjakten. Varför var jag inte det?!?! Och varför var jag inte på black symphony+ Varför är jag aldrig någonstans alls?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0