dear diary. Mood:apathetic.

Nej, faktiskt inte. Jag är inte apatisk, men trött. Igår var jag dock ännu tröttare och då var det dessutom ungdomsting. Vi pratade om fildelning och det gillade Ema, some folcs on my side to talk to!:) sen kom jag tillbaka och det var bild och skit och sen optikprov. Fint gick det, hoppas att jag inte missförestådde de todo. På onsdagen idag började med en bra och lätt spansklektion och stavgång (någon har vandaliserat den ena staven, waj?) och sen svenska och sånt. Vi kortskrev om kärlek (jag lååångskrev) och sen sa dem att vi okcså ska läsa Sandor/Ida, som onjadarlingen gjorde. Trevligt :) sen på eftermiddagen var det lite so där vi såg fel film och slöjd där vi putsade som man bör. Jag är nu tiiiireeeed.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du inte skriva om buf/bof;)

2009-04-24 @ 16:29:38
Postat av: Anonym

Ska du inte skriva om buf/bof;)

2009-04-24 @ 16:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0