do you believe in rock n roll, can music save your mortal soul?

hellu!
Oo, inläggets inleds med Jolene. Det dåliga samvetet svider som alltid när jag hör den men den är ju jättesöt och grejer. Jag vill gifta mig med denna låt. Jag vill inte höra om vad han säger i sin sleep, det såg jag i en dröm, tack. Nejmen jag skulle ju blogga om livet i våriga svea rike. Igår var det ganska roligt och sånt, jag flummade i skol.
Agnes: efter lovet ska jag inte vara en stupid blond längre, jag ska bli en stupid brunet!
Tora: vi har redan stupid brunet här (pekar på mig)
jag: bli stupid stupid istället.

Sen flummade även i vårvädret, åt mc donalds (kände mig patetisk men jag inte bry) och sen flummade flummungarna på kvällen. Jag är omgiven av helt förvirrade människor. Här är tre smakprov.v
1) Jag och onna skickar allitrasioner till varann.
onna: lättdryck, lördagsgodis och tandkräm..
(det tog tid för henne att förstå.)
2) jag och honey pratar.
Honey: det är 5, en, två, tre, fyra.
3) på sånggruppen i torsdags stoppar Christina mitt i ett ackord.
c: Marlena Ernman vann.
jag: ja..

Idag har jag varit i stan, köpt klänning och sen fikat i trädgården. Spelade in låtar med hermana också och det var drag i stället när jag och Sara drar igång proud mary, tunaskolans national anthem. .) nej nu ska jag leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0