du trodde jag sov, men jag dog.

hej och hallå!
Idag hade vi som sagt miljötemadag. Vi pratade om rättvisemärkning (Sara skrek på spanniens äpplen i viskande ton), gjorde ekologiska mellanmål (smoothie in my heart. faktiskt.), gjort pizza i teorin (räknade alltså ihop priset) och pratat bostäder. Djupt. Jag har ej s] v'rst mycket att s'ga, kom jag p]. Fick en stooor muffin n'r jag kom hem vilket jag gillade. Nu har jag varit hemma i fyra timmar, strangeee! Jag orkar inte fortsätta blogga, fy, vad kort inlägget blir nu. Jag hatar korta inlägg, ändå massproducerar jag dem. Jag har problem med s-ljud, har jag insett, skriver dem emd c och z och allt möjligt.

Kommentarer
Postat av: Ronja

sv: ska du tala om anonymitet? Du som döpte om folk du bloggade om!

2009-04-16 @ 13:13:40
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0