I´m epic, so shut the mouth of yours

Har idag gått till stan med Natta och köpt en glass på konsum för att sen sätta oss på en bänk och äta den. Sen gick vi tillbaka och köpte dricka och sen begav vi oss till en annan bänk. Vi är inte alls strange, så kom inte här och kom! (eller jo, kom ni..). Sen har jag reunitat ordentligt med honey och räknat en jävlans massa matte, suiside, men fuck that! Nu tänker jag bara säga att jag är fantastisk, för det var ett tag sen jag nämnde det öppet i bloggen.

Kommentarer
Postat av: vispen

Ja men det är klart du är fantastisk Emma! Du är jättebra på en massa saker och du får mig väldigt ofta på bra humör:) Du sjunger jättebra också!

Vilken glass köpte du?

2009-04-14 @ 11:57:48
URL: http://Http://www.vispen91.blogg.se
Postat av: Honey

Det var då på tiden. Jag säger det ju till dig helatiden, så det är bara bra att du inser det. You're epicest on erth, darling. Och nej, epicest är inget ord. Tror jag. Men det är mitt ord, och hör sen!

2009-04-14 @ 17:33:21
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0