I might aswell write some bullshit

Har haft två dagar här nu. Igår var helt okej, vi såg en strange film på so:n som var halvt på danska. Alltså korna lät smartare än danskarna. Sen åt vi köttbullar på hemkunskapne, gott som satan men heeemskt potatismos. Sen lunch då jag svor att döda Svenn (fundera på varför ni) och sen matte då jag nog mer ville döda ekvasioner. Jag kan fan inte ens stava till det värdelösa skitet! Sen no och engelska då folk redovisade sina filmer. Kvällen var hemsk förutom sånggruppen och jag var negativ och hemsk. Idag började jag med franskaprovet som jag faktiskt tror gick bra, ett par fel jag vet att jag gjorde dock. Sen fysik då vi gjorde matte (:s) och lunch då jag och Tora stekte oss i solen en stund (alla hade övergivit oss.) innan jag gick till sjukgymnasten och pratade om konstiga saker. Sen redovisade jag min film på engelskan, valde systrar i jeans, haha. Det blev bra och enligt säker källa fick jag mvg, en viss person (jag hatar anonymitet, men tääänk om gunnel läser?) såg anteckningarna läraren hade gjort. Sen spelade iv upp på musiken och det gick fan bra! Har ingen inspelning vilket suger för jag vill så gärna höra hur jag brölade, varför filmade inte romek? Pig. Sen svenska som var pointless och sen sluta. Nejmen gud, jag glömde ju berätta om min och systers diskution efter sånggruppen, om buf/bof. Brödernas orealistiska framtid/brother´s unrealistic future, är det. Det blir delen efter tof enligt syster. Där ska man få veta att Satan, Sirius och James är bröder. Vem är fadern tror ni? Dumbledore! Sara is the sickest person I know besides myself som jag sa till henne. Jag förklarade även siriusism för henne och det var spännande. :) nej nu ska jag sörga att honey äter så seeegt.

Kommentarer
Postat av: Honey

Det känns konstigt att Sara inte kände till Siriusismen. Till och med Amina gör det, märkte jag i stugan. Det visste jag inte. Hon hade tydligen vetat det i flera år. Vi låg och pratade om religion, och då sa hon plötsligt: "Äsch, jag ska fan gå med i den där religionen med Sirius Black." Jag nästan ramlade ner golv förvåning. Iallafall... Jag kan inte hjälpa att jag äter segt. Don't blame me.

2009-04-28 @ 16:30:37
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0