jag bara vara pojke, vilja sjunga sång

Jag h`r ming sj'lv be om en flod och sara kvider om n]gon som s'ger hejd]. Jag t'nkte mest s'g att jag har haft otroligt roligt sen sist!

citat från samtal med folk.
Eve: Hej Ronja, var är mamma och pappa? (tror jag hon sa, hörde bara skrik)
Ronja skriker: de är hos Eve!
Eve: vad sa du?
Ronja: Eve, de är hos Eve!
*paus*
Ronja: Svenn!

Jag: alltså, radion f`rst`ra en redan dålig låt!

Kan inte sammanfatta det roligaste i en dialog, men jag kan bara säga att ett hav täcker hela sverige. Det ni! Jag kan ingen geografi jag. Man kan simma till honey om man vill! Det visste ej jag. Vi har även översatt famous last words och the black parade till hegrejiska, "var ditt hjärta vara?" ahahaha. nu jag gå.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Som sagt är gamla inlägg underbara. Fick skrattspasmer åt detta. :D

2009-11-19 @ 21:51:34
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0