och jag andas, jag andas inte mer..

haj darlings!
Hur mår ni idag? Jag mår bra. I lördags kväll såg vi Annastasia och den var hilarious!
-jag känner mig snurrig.
-sådär yr liksom? det är nog för att vi har snurrat...

-du, du borde kolla ditt blodtryck.(grabben är död..)

Igår var en ganska dryg dag tyckte jag. Var i kyrkan och sen på kvällen satt jag och såg wt och evanescence-intervjuer. Jätteintressant, fick veta mycket spännande.

Idag har jag ridit! >Jag red samma häst som jag gjorde när jag och natta red, haha. Det var ganska roligt fast allt folk sög och jag stank häst sen men vem bryyyr siiig! Sen har jag även pratat med onna läänge och honey joinade lite halvt. någon som kan förstå honeys skype åt oss? Det kommer kooonstiga ljud när vi pratar med varandra, men när hon pratar med sin far låter det fine. Gnägg!a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0