rubriker är gjorde för att förstöra bloggares hjärnor så att de aldrig kan blogga mer. Jävla rubrikindustri, det funkar!

Ja idag har varit låång dag. Började med so där jag fick vg på mitt marie-arbete, vilket var fucked om ni frågar mig. Om ni inte frågar mig, läs en annan blogg. Hemkunskapen bedrevs med att vi lagade måltiden vi planerat, kyckling på romerskt vis. Parmaskinka och matvete och mitt delikata vitlöksbröd. På lunchen pratades det mest om Amandas pojkvän (well, x, jag börjar störa mig på killen) och matten bedrevs med mattande. Far pratar engelskai köket. Efter kemi (tortyr.) var det engelska och sen slutade jag då. Kvällen har spenderats med intervjutittande, lite Gerard Way och sen James Blunt. O my fucking god ungefär. Finast ever, hilarious at times, ibland helt ga (it´s that röstläge he´s got sometimes...) och extremely deep. Han hade varit i armén, kryss i taket. Jag har satt många kryss i många tak lately!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0