den som inte tar bort luddet..ska dö!

Lyssnar på hello vilket sänkte inläggets flumkvot en aning och jag som så gärna ville flumma mig i fördärvet. Damnit!

såhär fördrevs min fredag:
-läste faith of the fallen i några timmar
-väntade på Hannahs uppstigning
-försökte väcka honey, failade
-åt lunch med syster och läste ur lappboken där rubriken kommer ifrån. kanske skriver några andra längre ned.
-började chatta med honey men hon åkte till stranden!
-gått ner för att titta på top model med Sara
-gått upp igen, för tvn gillade inte oss. Eller så var det top model den inte gillade. I sådana fall förstår jag den.
-försökt hitta låtar till inspelningsstudiomojen. Både jag och Sara failar hemskt och vi vill gärna ha tips om det går för sig>?
-Ätit glass och flummat med familjen, eller jag och sara flummade och mamma sa "ja, mmm, ja"
-duchat.
-snart gått med lukas. Hejdå, inga citat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0