för mycket grabbar, trötthet och usch nej..

Rubriken sammanfattar ett mood ni alla känner; det sentimentala moodet. Ett mood jag ofta låter växa, för samtidigt som det gör ont är det det vackraste jag har. Det skär och kniven är drängt i honung. Nej inte honung, åter som honey. Jag har stora stavningsprobelm idag osm ni kanske ser. Helt off är jag. Alltså ge mig mina grabbar, eller åtminstonne en. Helst Satan om jag måste välja. Give me give me give me. I´m freakin begging yah. The fray sjunger om att de hittat _Gud, om jag gjort det hade jag fallit på knä och bett om att få se Satan en gång innan jag dog. Han hade nog blivit ganska förvånad eller vad tror ni? Nu ska jag låta er vara, förlåt för att detta inlägg finns.

Kommentarer
Postat av: Honey

Jag vill inte befinna mig på en kniv, så tur för dig att du rättade dig. ;)

2009-08-05 @ 19:38:19
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0