hitch the tillbringare

Nu ska jag börja med ett par citat för jag glömmer ju bort det varenda gång jag postar!

vi tittar på sot på allasammans.

Jag tar upp mina knän.
Hannah: men jag ser inte Kahlans klänning!!

i programmet: the bringer of death..
Hannah: dödsbringaren!
jag: låter som tillbringare, men det kanske bara är jag..

(Hannah, namn ingår)
Hannah: nu rider Richard..nej fan! Alltså, nu rider Richard..men!!
Bara kul för de som känner Hannah..kanske inte ens det.

Igår såg vi mest på lots på förmiddagen (eftermiddagen) efter att honey svimmat för första gången i sitt liv. Jag replikerade då med ett "vad gör du?" i sann Emma-anda. I alla fall så gick vi sen upp på mitt rum och Hannah började svara på frågor med hjälp av låttitlar. Först fattade jag då inget.

jag: undrar vem som ringde.
Hannah: det var jag!
jag: men varför det? Vad ringde du om?

Hannah: the cure..
jag: the cure till vadå?
h: my chemical romance!
jag: som är?
h: sonny eriksson!

Senare under leken kom vi fram till att hon var odödlig och att regn och tårar dödade henne, vad var det mer? Jordin sparcs var delaktig och en annan dag fanns utanför mitt fönster. Sjukt blev det, det loovar jag. Sen åkte vi lite till stan och letade efter skor till ara, hon fick skor köpta. Vi kom hem och efter praoplanering och lite halvapati började vi leka oktavsleken. Höög och låågt och mittelmellan kan man också kalla leken. Kul hade vi.
jag: jag tycker om henne.
h: jag med!
jag: hon rular.
h: jag med!

det får räcka så här länge då.

Kommentarer
Postat av: tildaah

bara jag som inte fattar vem ni tycker om,? o0

2009-08-16 @ 00:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0