I´m glad we don´t hate you anymore!

Jag är nu hemma, lundakalaset var vääldigt lame. Lite random telt och sånt, men sen ska ju random rixfm/folk sjunga, som hassle och allmänt skiit. Nu slutar goodbye 70s som rubriken kommer ifrån och jag har fått nya hörluraar! Det är awesome. Nu lyssnar jag på en paramore-låt men jag vet ej vilken. Jag tycker den verkar tråkigast ever. Hahaha, det är inte sant. Jag har spentderat lite tid med att leta efter 6 av mina pinnar (alla som känner mig någorlunda borde veta vad jag syftar på?) och så har de fastnat i min dragkedja. Men det är ju bra!;) ja, jag skulle ju prata om lundakalaset. Jag kom på att det är this circle, tråkig låt. Jaja, vi åt på mc donalds och gick i diverse affärisisar. Nej nu byter jag! Är kritisk, men swift vinner. Älskar älskar älskar swift! Finast nååågonsiiin. Men Hannah tänker lana the sims med Amina ikväll. Jag blir jätteensam härborta juuu! :( Amina är en dum jävel. Hon sjunger bättre än mig, har mobbat mina grabbar och tar min honey ifrån mig. Dessutom verkar ho njättetrevlig. Det gillar inte jag!:( nu tänker jag gå och snart ska jag itll cia.

Kommentarer
Postat av: Honey

Läste det nu, och här kommer den lite sena reaktionen. Hörru...mobba inte min kusin! Hon må vara en jävel, men en awesome sådan. But I'll still say that you shine brighter than anyone. Paramore! Lägg inte ord i munnen på mig. Det är elakt...typ.

2009-09-02 @ 18:32:29
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0