I´m not dead just yet.

Träffade Sofia, den nya ledsagaren, idag. Fika och en hel del babbel, hon var verkligen helt underbar och det var kul att hitta en så awesome vikarie. Kommer sakna henne när Natta returns. Så visste jag att det skulle bli! Det är så otroligt typiskt mig. Men man kan ju hålla kontakten, fast det vet man ju hela tiden att det gör man inte. :( jaja, nu ska vi inte sörga. Inte över det, i alla fall. Jag ska sörga över mitt matteprov och livet jag inte har istället. Jag gör ofta det. Strange va?;) jaja, låt er inte påverkas av moi. Jag är bara allmänt kooooooonstig. Alltså jag förstår inte mina egna tankar och jag vet inte nånting alls. För utom islandshästars gångarter. De kunde jag märkte jag idag. Var har jag lärt mig det? Förstår gör jag då inte. Men sen när brukar jag förstå saker? Sen alltid tills nu typ. Jaja, hejdå känns det som om man borde säga nu men jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0