jag vill ha cola!

Ja, det var bara ett meddelande, liksom. Idag har jag har shower party med ara. Vi sjöng pandora och fighter och en massa annat kul. :D Hannah sjunger the arc. Frååga inte. :D jag vet inte vad jag ska säga? Orkar ej blogga mer. Det är så jobbigt och ansträngande och jättejobbigt och ganska så trevligt också faktiskt. hannah översatte till hegrejiska. Fiint. Jag borde ha showrat idag men har inte orkat. Jag oarkar nästan aldrig det nowadays så mitt hår är fett som Satans. Hannah skriker "nickelback!" för full hals och pratar om blasebol. Förut rev hon huset. Det var jättekul. Tildahs vänner är bananar och jaaa normaaalt detta blrev. Nu får det vara nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0