my gay pirate, british and all

Nu är honey inte här mer och jag är ensamare än ensamast, förutom onna som sympatiserar. Tänkte berätta om de sista dagarna.

fredagen var inget utöver det vanliga: lots, flum och trötthet. Vi sov (bokstavligen) en stund, såg andra filmen och sen fick vi cooola vilket vi båda skrek av glädje för. En mycket rolig dialog utspelades även.

jag häller upp cola.
hannah: du vet att det finns ett magiskt ord och ett utropstäcken?
jag: nej det behövs egentligen inte, men..hjääälp!

Igår slappade vi i min säng (5 timmars sömn för mig och 2 för honey natten innan vet ni) och fikade. På kvällen skrattade vi ihjäl oss åt sot på svenska. Mörken rahl, drefan och gud vet allt. Sammanfattade det i en dikt.

nu ska jag fly från en daran
och äta en skummbanan
jag ska berätta för hela stan
att mörken rahl är lame som en tulpan
drömvandraren är vass som en gran
jagang är ond som fan!

rubriken syftar förresten på rahl himself. Nu ska jag gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0