om man ber sin far att väcka en får man en tråkig morgon, men ändå mår man rätt bra.

Ja, ingefär så är det väl. Har högst tråkigt och har varit vaken i mer än 1,5h, tänker snart vara en bitch och väcka honey muahahahahahhahaa. Det ska bli kul elelr inte kanske man kan ju aldrig veta. Det är bara fem dagar tills hon kommer visste ni det? Klart ni itne visste!:D men kommer, det gör människan! Då får alla lundabor gömma sig i någon vrå, för annars kanske vi..sjunger för dem eller nåt. Livsfarligt va? Nu lyssnar jag på en konstig låt, undrar hur den går. Jag kan den icke men den är säkert trevlig. Kowboys är med i alla fall och that´s cute.:D jag gillar kowboys, det visste ni heller inte va? Det är en massa om mig ni faktiskt inte vet om mig. Men en sak vet ni nu: min grammatik är inte vacker. Vad har kowboys med den här låten att göra? Förstår gör jag inte kan jag säga, för det handlar om en random grabb som bedrar en random brud som inte är så random för det är ju Anastasia. Är det en kowboy tro? Får inte riktigt känslan av det kan jag säga. Men vet ni? Jag har trååååkiiigt!

Kommentarer
Postat av: Sharon

Sv: Förvånar dig? Varför det?

2009-08-04 @ 15:15:57
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Honey

Men... Nu igen! Har du fått Tilda-sjukan?

2009-08-05 @ 19:35:41
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0