and I feel perfectly fine

Nu har jag haft en riktigt fin dag. Har spenderat de senaste tre timmarna med att riva tapeter. Inte så kul kanske, men mår verkligen psykiskt bra av att uträtta något. Vi har börjat ta lite beslut om rummet och det ska bli målat medans jag är hos onna. Kan fortfarande inte fatta det. Ja, vad ska man mer säga? Att jag älskar min nya musik? Att jag är jättevarm? Att jag är lycklig? Jag vet inte.:D men lycklig är jag.Regina är sjuk i huvudet, hör man här. Öman, höll jag på att skriva bra som jag är. Tänk om man hette det. Vad hemskt. Nu börjar regina bli religiös. hon hallelujar sig. fast det gjorde ju jag också i förrgår, och inte är jag väl nåt vidare religiös. Jo, jag tror på mig själv. Note: I said that ! Omg! Det där är ju läskigt. Onna är också läskig. Hon sjunger mycket bra hör man. Varför är jag så här varm? Nej, nu räcker det med babbel. Vad ska jag göra ivkäll? Äta tackos och titta på intervjuer kanske, vi får se.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0