and I´m okay!

No kiddin, I am! Coolt va?:D trots att det är snö överallt så är jag alldeles ok. Har varit och fikat med Sofia och trots att muffin(s)en var fail så blev jag ändå glad och julig av all snö och hon var en bra unge och alla var glada och mojs. Vi pratade om intriger i hennes liv, failboken (hon hjälpte mig med denna och det var skönt att prata med någon utomstående om den, ingen vet ju nästan någonting om den..tror jag?) och andra fina saker. Lyckat helt klart. Förutom kakan då, och att Sofia glömde ta kvitto så hon kanske inte får någon utbetalning från lss. Hon får betala sitt eget fika, o noo! Traagiskt! ;) jag fattar inte denna låt. Det är en mycket konstig Alison-låt som handlar om en grabb på ett berg. Tror han gör nåt väldigt konstigt med en fiol. Men jag fattar inte jag. Will, heter han tydligen. Whill, måste det ju stavas. Will är ju liksom will som i..ja, som i will. Det kan man ju inte heta. Jaja, kära musikanter, tare lugnt med era countryinstrument. Sådärja, nu låt. Jag totalsög på att sjunga när jag var..tretton, är jag där ja. H, ska man inte sjunga! Och måns kan varken sjunga eller spela gitarr hör man. Vaackert. Aj, spela så man fattar vad du spelar! Hahah, fin slutton jag gör. Det där var alltså let it be från sjuan. Fint värre, men nu tror jag att vi lägger av med bloggande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0