annandag jul, halleluja

Varför halleluja? Varför inte, det var väl nåt fint med det. Nåja, vad hag jag gjort sen sist? Först mådde jag skit, men sen blev det bättre även om jag hauntas av hemsk heartache. Jag sitter nu här och lyssnar musiik, dricker sodastream-cola, äter choklad (eller ska göra det snart), chattar med Hannah och ja, bloggar, men det visste ni väl. Just nu är det flyleaf som skriker. Hennes röst är tamigfan underbar. Låter lite som drogad brud, fast kontrollerad. Jag tycka om.<3 men nu Hannah inte svara. Alltså, var får hon in ett a i perfect? Eller u, så det blir per-fucked. Hahaha. jag är nog lite trött kanske? Jag lyssnar nu på all stars-versionen av what have you done med Niklas vackra stämma. Ingen ironi! Grabben kan sjunga opera bättre än vi måste jag säga. Vi kan inte riktigt ta den, och Rille har jävligt kul. Onna gör falskaste tonen ever. Det där skriker är läskigt, för det låter som om det är någon instängd i en burk som skriker. Oj, vad jag vrålar. jag var då inte i någon bruk tyvärr. Burk, heta, dumma jag. Jag måste sluta skriva på halv-hegrejiska. jag bryter kraftiskt. Men vad Amanda ljuger! Ofta hon har levt i 27 år. Det var snabba år isåfall måste jag säga. Nee, va bloggar jag för? Ingen aning. Nu är det någon regina-låt här. Förut hörde jag den sötaste regina-mojen ever. hon pratade med ett litet barn om när låten skulle starta, sooo cute! Aj melted, och oj vilken piano-showoff man får vara här då. Spela lagom, kvinna. Nu sjunger hon också, det är ju preferabelt. Är det ett ord?:D tror inte det. Neee, nu är det väl ändå nog! usch, denna människa ger mig ångest. I vissa låtar anyway. I sjutton fall, nu drar jag.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Fick du låten?

2009-12-27 @ 00:27:25
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0