det är omöjligt att hinna med

mina humörsvängningar är galna. Idag är de i alla fall stundtals positiva. Det igllar vi!:D

Ikväll har jag ätit middag med familjen + mammas arbetskamrat. Hon var underbar, ohc så var även min syster.
jag(relevant för tidigare diskution): det är så coolt med alla aparater för dövblinda.
Sara(gäst då alltså): ja, vad de hittar på!
Syster: jag tycker det är coolt med kameror..

Minns inte det andra roliga just nu tyvärr. Vi hade iallafall jättetrevligt och sen dess har jag suttit här och genomgått alla möjliga måenden som tänkas kan. Men min heartache lämnar mig ingen ro. Den stör mig, för nu mår jag bra och allting. Inte ööverdriiivet bra men liksom..bra. Det är fint. Förut sa jag till Hannah att the world is awesome. Vi blev lika förvånade båda två.:D gääsp. Jag gillar att gäspa, och gör det allt gör ofta. Alla undrar vad jag håller på med. Undrar vad det här är för en låt. Alison va? Jo, så var det. Hejhej alison. Den handlar om musik. Bra, feftersom det är musik. Den är tydligen ovanför henne. I himlen. Kristen? Förmodligen. Fin grekisk gitarr och fin fiol också. Fint allt möjligt men låten var tråkig. Oj, en random tamburin kom plötsligt och flummande. Du, det där låter inte alls normalt alltså. Det ska nog föreställa musiken från himlen. Jag fattar inte. Vem är..Rosetta, säger hon det? Jag tror det och alltså ge dig jävla grejiska gitarr! Hjälp!! Jag fick en ordmoj! Ta bort ordmojen! Ja, bara Hannah fattar. Ta bort ordmojen nu för i helvete! Såja, hejdå. Sångaren i metallika är inge kul. Tur att låten är så bra, annars hade jag aldrig lyssnat på den. Han låter bara väldigt lame tycker jag. Fast nu tog han en powerton bara för det. Och ingenting annat spelar någon roll. Nää, inget. Inte ens choklad. Jo, kanske..kanske om den är riktigt god. Så borde låten gå. Lång som..thoung är den också. Hur stavar han sitt namn? Fong, uttalas det i alla fall, och det är en vanlig beskrivning på tuna att någon är lång som fong. Det är till och med en karaktär i en av Toras mangas som heter lång som fong.:D fast med rätt stavning. Hon är lång. Har jag för mig. Kan man ju liksom hoppas. Nu är det avril lavinge som gnäller om en massa saker. är det bara jag som inte fattar varför hon måste tillhöra fjortisarna? Hon är faktiskt djup ibland och allting. Djup bör man vara. Men nej, nu har jag skrivit påtok för mycket känner jag.:) måste bara få fråga en sak. varför slutar man ofta låtar med sånna där elektroniska pip som om det är nåt fel på mickarna?:s är det rockigt då eller? Nåja, hejdå alla folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0