friday night

Tittar på harry potter 6 här med syster och Amanda samtidigt som Hannah gullar sig. Usch! Jävla bella. Sådääär fåruinte göra! Hon bräkte om blackis. Nu är alla allmänt dramatiska och jag fattar ingenting. Åhnej, huset brann ner och Lavender är en stalker. Amanda har kul här. Förut översatte hon allt till svenska men nu la hon av. Jag har en heeeeemsk värk härborta, och hjälp, där är Tom Riddle! Jag hänger inte med. Alltså, tur att de har mig här. Annars hade de gått runt och inte fattat nåt. Liksom, de trodde ha nhette snugglehorn. Jaaa. Slughorn, han heta. Nu han dissa harry. Ron är nu galen. Han vilja gifta random tjej. Sara inte fatta något. Hon lite dum, det verka. Nu Amanda klaga på film och Ron inte vara galen längre. Naaj, dumma horngrabb, sluta nu! Förgifta inte ron! Det man inte få! Då alla ledsna bli. Alltså, aaaj! Sluta verka nu för i hela vetet. Nu Ron hosta. Spännande. Vadfan pappa prata om där uppe? Jag inte förstå. Kajaker, låta som. Åhneej, den där jävla slampan. Naaww, sleeptalking! :D nej, bör jag sluta nu..jaa.

Kommentarer
Postat av: S

det verkar som om det är du som inte riktigt fattar..

2009-12-26 @ 19:39:29
URL: http://paronsmothee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0