games of the devil

Först av allt till "bilbo": ofcourse we can!:D och blommorna är inte frusna, hoppas jag, tog ni inte in dem??!

jaja, rubriken är från låten jag lyssnar på, översatt. När jag väl hörde vad de sa förälskade jag mig i det. Gissa varför! ;) vet ni? Good charlotte är faktiskt ganska bra. Nu, efter mer än fyra månader med dem i min spellista, kom jag på det.:D Jag lyssnar inte så mycket på dem nemligen, så man glömmer ju. Jag gör det nu eftersom jag som vanligt gav mig själv en utmaning, nemligen att lyssna på alla låtar i min spellista tills jul. Började i lördags. Det är svårare än vad ni tror, jag lovar! Eller jag vet ju inte vad ni tror, förresten. Varför säger man så? Vad konstigt egentligen! Vet ni? Det är jättesvårt att skriva när man ligger ner, men man vänjer sig. Undrar om detta är det första blogginlägget som skrivits i horisontellt läge, eller vad det nu heter. Jag tror det. Har bara bloggat från skrivbordet, i skolan och på katte tror jag. Naj, jag bloggade ju hos onna också. Och från farmor, när jag tänker på det. Gud, jag vill sjungga som isaac. Fast nej, det vill jag inte, för han är en grabb. en fray-g´rabb. Hon kommer att vara hemma, säger han just till mig. Vad spännande! Undrar vem hon är, och när hon kommer hem, och var hennes hem är. Kanske den är i nathalie maines och de andras lätta tystnad. Jag hatar tystnader. Jag får alltid panik och tror nåt är fel när det är tyst. Ändå är jag ofta tyst själv. Stackars folket jag umgås med, egentligen. Jaja, det är ju deras problem att de umgås med maj. inte mitt, tror jag. nu får det räcka med bloggning för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0