have yourself a merry little christmas!

Onsdag på schemat. Vad har jag gjort idag? Först av allt två muntliga redovisningar på rad, den ena gick åt helvete (spanska) och den andra gick rätt okej (so). På slöjden drog jag dock till syon och pratade om gymnasium. Tydligen söker jag på fri kvot, för att jag är så cool.:D hahahaa. Sen frågade jag henne om rytmus, men tydligen så fanns det visst inte alls i Malmö. Hörure Onna?;) sen lunch, svenska och musik då jag repade med halo och sen tea som var dryg. Ikväll har jag varit på sånggrupp, när vi sjöng låten i rubriken. Vi ruuulade och Kristina/Christina var tillbaka och storrulade som alltiid! Aj löv hör! Jaja, vad har jag mer att säga? Skypade med Hannah en kortis, under vilken hon hann leka tvååring och varg samt slå sig på alla möjliga ställen och sätt. Och nu orkar jag inte säga ett ord till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0