how can I make you see, it matters to me..:(

Jaa, vad ska jag kläcka ur mig? Well, dagen började med en ise-breaker med taxidrivern, såhär sista dagen på terminen. Tidigt, om man säger så. Sen svenska då vi såg swing kids, sen gick vi till the kyrka. Ångest ångest ångest. Mitt självförtroende var i båtten och sänktes ännu mer för varje minut som gick. Åke var en räddare i nöden och gav mig dock pepparkakor. Jag typ grät av tacksamhet, men sen mådde jag ändå skit. Bernard var ett underbarn och spelade river flows in you såfort han fick en chans. Arg, blev jag. Men det här suger. Bokstavligen. Nåja, vad ska jag mer säga? Nåt kul kanske? Middagen var bryvärd med julmust (fin överraskning), vem vet mest som vi flummade till ordentligt och allmänt trevligt. Jag är som vanligt jättetrött och lite lagom dåligtmående/bramående/tom/uppfylld/whateveryousay. Nej, hejdå..

Kommentarer
Postat av: Hannah

Som stavas med..gissa vad! :D

2009-12-18 @ 19:54:01
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0