I´d rather be alone, just like I am tonight..

Ja, ensam är jag som aldrig förr. I vilket fall, så hade vi trevligt på skrivarkursen. Gruppen, heter det, men jaja. Vi drack julmust och åt lussebullar och så hade vi telepatiska (underbara) dialoger igen. Hugo förstörde telepatin och alla var glada. Jag glömde förresten att berätta om Rilles jurrykommentarer, på tal om lussebullar. Jaaa! Lyckopiller gavs av datorn och nu ska jag fortsätta. Han jämförde allt med mat. "havregrynsgröt med ketshup"(jag är för trött, ursäkta..), "brända lussebullar med varm choklad", "trerättersmiddag" och "kungamiddag"(jag smälte för den, den var till maj). Jag sa även att min sista låt var ett experiment och han sa "det var som att väte och syre blir vatten". I alla fall, över till dagen. Den har totalt sugit. Förutom ibland. Först av allt var min taxiresa lång och jobbig. Sen gick matteprovet innan örebro rakt åt fuckin helvete. Skrev två viktiga uppgifter idag också, men det gick nog bättre. Dessutom mobbade Agnes mig om mina grabbar. Detta kan man göra på två sätt. Det ena är vackert och hemskt samtidigt, men mest vackert. Dock finns det saker som endast är hemska. Det är svårt för folk att veta var gränsen går, så jag klandrar henne inte för det. Men jag blev väldigt sur. På allvar, men det förstod hon inte. Fast det är nog bara agnes och onna som någonsin gått över, nej, möjligen asrar också helt omedvetet. Jo, just det, hon också ja. Men annars orkar väl ingen. Fast bland det värsta har ju varit omedvetet. Jaja, till nåt trevligare så övade jag och halo till avslutningen. Vårt låtval är hemligt (typ) och nu kom jag på att jag lyssnar på en helt annan låt än jag trodde att jag lyssnade på. Den vill jag inte hööra. Nu lyssnar jag på mig själv istället. Shit, vad jag overgör it! Aja, vad pratade jag om? Låten, ja. Den låter bra, förutom att halo totalt out-shinar mig för hon rular och jag rular inte alls lika mycket. Sorg. Men nu har ja inge mer att säga här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0