I´ll tell it all, when my little black book is published.

Jag vill publicera en svart bok.:p som i låten då, det är alltså en låt, eh ja. Undrar vad som däri skulle stå, eller vad den skulle heta. Något mycket odjupt, har jag en känsla av.:D jaja, nu skall vi inte prata mer om mig. Eller, det är ju allt vi ska prata om, förihelvete. Idag har jag då varit i skooolan som alltid. Första dagen den här veckan utan muntliga eller skriftliga projekt eller provisar. Magiskt.:D men dagen har väl varit helt ok, i allafall. Först svenska som var en sockerbomb utan socker. Fick höra en massa om choklad nemligen, chokladbollar, kladdkaka, punchpraliner och allt mööjligt.:( sen matte som bedrevs med hektiska diskutioner om nationella proven, vilket gav mig liiite ångest sådär. Biologi, lunch, idrott, engelska och so. På so:n kom halos farmor och pratade med oss om diverse saker kring andra världskriget som hon upplevde på plats i tyskland. Spännande, var det. Nu har jag inge mer att säga och ska ändå iväg på middag med Sofia alldeles strax.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0