it´s gettin hot in here :s

Ja, det blev varmt och plötsligt kom jag att tänka på den. Skitkonstigt. Inte som om jag gillar den, liksom. Jaja, söndagskväll. Vi hade familjetalk vilket blev oerhört flummigt och fint. Minns tyvärr bara ett av alla citat.
Mamma: du vet inte ett enda betyg som Sara har!
pappa: jodå, mvg!
ja, annat som diskuterades var väl..eh jag vet inte.:D sen lyssnade jag på pang prego efter att askläsk (denne underbare unge) tipsade mig om dess existens på youtube. Det är alltså ett radioprogram i p3, som suger nowadays, men nu är det underbart! :D eller jag menar då var inte nu är. Det bästa var narnia vs nangiala-klippet, vilket fick mig att skaka av skratt i princip. Underbart, var det. Jaja, mer har jag nog inte att tillföra till söndagens mycket torftiga bloggande. Jag är mycket trött, men har 0 skolarbete att oroa mig över. vad ska jag ha ångest i då? För menar jag. Får ha ångest över..jaja jag lär ju hitta hundra saker inom den närmsta timmen så ja.:/ well well. what else is there to say a sunday like this? Fuck sundays. goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0