klockan är kvart över tio och det är lillejulafton

Detta varalltså vad mor tyckte att jag skulle skriva upp, så jag satte det till och med i rubriken. Jaja, vad har jag gjort sen sist då? Jag vet inte. Har umgåtts lite med familjen, lyssnat ppå konstig musik med far som han trodde att jag skulle gilla, ätit julskinkis och pratat med Hannah en massa. Men nu är hon med sin familia och jag koller om jag kan lyckas med mitt mål, fast jag vet att detta är totalomöjligt. Kom iallafall en bra bit på väg och det känns ju bra och sånt I guess. Annars har jag nog inte mått nåt vidare. Men det vill jag inte tänka på för det är jul. Jul. Vilket laddat ord egentligen. Det säger en så väldigt mycket. Min första tanke är faktiskt illamående. Bra där kära Emma, du äter som en häst. Men inte julmat, det äter jag faktiskt väldigt lite av, men annars. Mer typ..ja vadfan äter jag? Don´t wanna know. xD alltså, ursäkta, men vad är det för killar Alison omger sig av? De tar bara en massa plats och är allmänt dumma tycker jag! Fast den som sjöng i den där låten var ganska söt, men det hör inte hit. Jag gillar inte countrygrabbar över lag. De är fula och..ja, fula. Country ska sjungas av brudar. eller också har jag bara inte hört rätt countrygrabb än? Så kanske det är. Stackars alla jag inte har hört, de blir dissade. Men jag är lite konstig med sånt där, för man vet inte vad som passar mig innan man kollar. Jag kan gilla vilken stil som helst bara det är nåt jag gillar, och det finns ingen gemensam nämnare. Jo, kanske inom just country, fast..nej jag tror inte det. På tal om att ingemar säger country som han gör (ja, det var ju inget på tal om för er, men för mig..eh ja..) så pratade jag idag ingemarsvenska utan att vilja det. Humörsvängningar, sa jag och ni som har ingemar hör nu hur jag sa det. Ni andra kan jag inte föklara det för, men det var oerhört kul, särskilt som diskutionen var värsta seriös och allting. Vad handlade den om? Vet ni, det har jag alldeles glömt. Senil är jag som aldrig förr och Dolores O'riodan (jag alltid glömma stavning) dissar mig nåt förskräckligt. Emma you suck, sjunger hon. Neee, nu ljööög jag för eeeer. Eh, jag är lite flummig. Men usch, varför började jag tänka på det där nu? Det var dumt. Inte för att ni fattade det där, men alltså, ni finns ju ändå inte. Jag menar, visst är det ingen som läser detta inlägg? Räck upp handen om ni gör, eller nåt. Jag ser inga händer. Sa ju det! Fast jag kanske ska vänta tills jag har publicerat, när jag tänker på det. Som avslutning kan jag säga att jag älskar chips, saknar Hannah och är mycket trött.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Räcker upp handen

2009-12-25 @ 19:05:20
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0