mitt huvud är tomt

Inga rubriker, och nästan inget att säga annars heller. Har spenderat dagen med att rimma på julklappar med syster, äta grönsakspaj och kyckling senare och varit på tråden med Hannah. Det var högst bryvärt när jag mådde bra, vilket i och för sig inte var sådär jätteofta men det skiter jag i. Jag kom fram till att paramores version av use somebody låter som en familj vid ett köksbord. Det börjar med att Hayley säger thank you åt någon, förmodligen för att hon får en maträtt skickad gissar jag. Sen spelar vad jag sa var hennes brorsa plötsligt på gitarren och hon och resten av familjen drar igång på full volym. Detta hade jag oerhört roligt åt, och även åt diverse bullar och annat konstigt. Jag glad blev!:D fast det där om bullarna var något skämt som jag inte fattade var ett skämt eftersom det hon skämtade om var nåt jag inte hade en aaning om. Fast sen kom jag på det, fast det var inte kul för det. Eller jo, men inte av någon vidare logisk anledning. Nu är klockan typ tio. Jag spekulerar i om jag ska ta en tidig kväll. Det känns som om jag bör, av någon anledning. Och om jag går och lägger mig tänker script-sångaren följa med mig låter det som. Om jag går går han, tydligen. Jag vill inte ha honom i min säng om ni ursäktar, för jag är inte så intresserad av killen. Han verkar ju ha så många andra relasioner, men alltså, ge dig! Jag får väl gå var jag vill utan dig som en stalker! Tack tack, nu tog låten slut och vi får se om det landar en läskig irländsk grabb i min säng inatt. Isåfall åker han ut genom fönstret eller nåt, tror jag. Då lär han slå ihjäl sig, fast nä, det är inte som om det är så högt. Fast i min grabbstory slog de faktiskt ihjäl sig utanför mitt fönster, fast som jag sa till Hannah så är det väl möjligt att vi kan ha flyttat så övernaturligt som det här är? Nu dissar swiftie en grabb mycket grovt. Ursäkta meej, men varför gick hon ut med honom om han nu är så lame? Nåja, nu får det räcka för denna gång. siao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0