ny musik equals lycka

Lyssnar nu på en meg & dia-låtis, nemligen black wedding, och förut hörde jag den alldra sötaste hello saferide-låtisen någonsin. Men det ska jag inte blogga om nu, utan jag ska istället blogga om att igårnatt fortsatte vi titta på harry potter, vi såg trean. Den hade vi inte sett på jävligt länge. Dock kan alla (Onna) vara lugna, för jag fick inget psykanfall som ju seden förespråkar. Min enda reaktion var att ropa "hjääälp!" varje gång blackis nämndes och att prata lite om stan. Men inget överdrivet. Vi skrattade en hel del om "potatishuvudet" och störde oss på alla random nya människor som dök upp hela tiden. Konstigt, var det. Sen idag sov jag för länge (bröt upp vid två igårnatt) och sen har jag mest pratatmed Hannah och även den galne Nour som var..galen. Säger väl sig själv. Nu lyssnar jag istället på fireflight, detta var ganska bra tycker jag. Riktigt dugande, alltså. Neej, varenåmerjagvillesäga? Nädetvardetinte. Förlåt, jag hade bara lust.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0